Vad är det för fel..?

Var sjukt trött hela dagen igår, höll nästan på att ge upp pluggandet bara för att jag höll på att dö av trötthet. Men sen på kvällen så blev jag alldeles för pigg.. Försökte med allt för att somna. Låg och kollade på tv, låg och vände och vred på mig i sängen, låg och läste en bok.. Allt man kan tänka sig. Och ändå lyckades jag inte somna förrän vid 1! Det är inte likt mig. Men ändå känner jag mig rätt pigg och okej idag. Sjukt ju.

Idag har jag skola 13.00-14.50 som alla andra onsdagar också, står Studieteknik på schemat idag. Fram tills att jag börjar måste jag ta och plugga lite, har en del uppgifter i just Studieteknik som ska vara gjorda till idag.
Ikväll blir det gymmet, och det om något gör mig superglad. Dock blir det inte med Madde ikväll eftersom hon går i skolan, får istället sällskap av Ica :) Och så måste jag tacka min mamma, som för er som inte visste råkar vara världens bästa mamma någonsin! Hon har köpt ordentliga träningshandskar till mig så jag slipper få massa hemska blåsor på händerna av träningen. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan min mamma, hon är helt fantastisk. Hon har liksom tagit semester från jobbet en gång för att vara barnvakt en hel vecka, och hon ställer upp som barnvakt när som helst och hälsar på Kasper flera gången i veckan! Hon är bäst helt enkelt :)

Ne nu ska jag bege mig in i skolböckernas värld ett tag innan dagen kallar :)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

aww, mammor ftw. :D hihi

2010-01-27 @ 11:18:34
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sandra

Oj, vilken märklig överskotts energi du fick i natt. Men det var ju skönt tat du inte kände någon tröt het idag:)



Va gullig din mamma är som hjälper till så dant.



Sv: Det är Amanda Palmer - Who killed Amanda Palmer. Är kabare musik. Låter lite lustigt på namnet kanske, men det är sjukt bra :)



Ha det fint!!!

2010-01-27 @ 11:26:34
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej det är inte så kul att missa mycket i skolan. Hoppas jag kommer ikapp nu :)

Hehe den är faktiskt bra den boken :D Lite hemsk och rolig på samma gång ;) hehe

Kram

2010-01-27 @ 18:09:23
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej! Jag mådde illa till v 24 med Theodor och till v 14 med bebis i magen.. Mitt illamående försvann under eftermiddagen igår o sedan har jag inte kännt av det igen.. Hoppas det föreblir så =)

Fick du några tabletter mot ditt illamående?

2010-01-28 @ 08:06:06
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej! Jag mådde illa till v 24 med Theodor och till v 14 med bebis i magen.. Mitt illamående försvann under eftermiddagen igår o sedan har jag inte kännt av det igen.. Hoppas det föreblir så =)

Fick du några tabletter mot ditt illamående?

2010-01-28 @ 08:10:22
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0