Tisdag, 26 januari

Idag började vi dagen med att gå till öppnis. Kasper älskar ju att vara där och jag älskar att de honom lycklig :) Efter att han busat där i tre timmar var det dags att komma hem och käka lunch. Efter det fick jag sätta mig och plugga järnet. Har hunnit med det sista i matten och även pluggat massa i Sjukvård. Fem kapitel att läsa i boken och massa sjukdomar att skriva diagnostik och behandling till. Men duktig har jag i allafall varit.

Nu tog det typ stopp i huvet.. Vet inte vad jag ska skriva mer. Förutom att jag är trött. Trött, trött, trött.. Och törstig.

Nu ska jag supergosa lite med bebis innan han ska sova.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Ah jo det kan ju vara någon alleri men förhoppningsvis så e det ju inte det.. Theodor har oxå lämnat blodprov för det men det har varit bra. Han har bara sin förkylningsastma. Tycker det räcker med det.. Hehe.

Grannen var här för 5 min sedan o sa att vi kunde hämta kläderna nu.. Tur för dom.. Hehe

2010-01-26 @ 18:47:49
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

bara bra här oxå :D Jajjemenn var inga fel med pizza :D

2010-01-26 @ 20:27:57
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0