Tisdag, 12 januari

God förmiddag.

Har nu på morgonen suttit med lite skolgrejer, försökt göra en slags schema som är ganska bra att ha när man läser kurser på distans. Det blir då lätt att hålla reda på vad för uppgifter man har att göra och så kan man planera så att inte allting krockar. På Sjukvården har jag inga specifika datum på när allting ska in, men är ju smart att inte lämna allting till slutet. Har därför bestämt mig för att göra första uppgiften nästa vecka och så har jag planerat in de andra uppgifterna med jämna mellanrum. Kommer antagligen bli lite ändringar i schemat eftersom jag inte fått någon studiehandledning i Demensen och vet då förstås inte hur mycket uppgifter det är och när de ska in. Sen så har jag ju två andra ämnen också, men eftersom man i dom ses i skolan varje vecka så tror jag inte att det är så mycket som ska göras hemma.
I Sjukvården ska jag i allafall göra två skrivningar, får helt själv bestämma när jag vill göra dom. Tänkte göra första provet precis efter praktiken och det andra provet i början av maj.
Kan lova att det är inte helt lätt att sitta och koncentrera sig på att plugga här nu när man har en superbusig ettåring som härjar runt i hela lägenheten. Men det är väl bara att vänja sig antar jag :P

Som jag tidigare nämnt så ska vi till doktorn med Kasper senare idag, ska bli intressant att höra vad dom har att säga.

Kommentarer
Postat av: Tokmorsan.se

Hej! Ja alltid sådana mornar. Man tycker dom kunde pricka in att sova lite längre typ på helgerna tihi. Lycka till med pluggandet. Kram

2010-01-12 @ 12:51:11
URL: http://tokmorsan.se
Postat av: Amanda. mamma till lilla Isabella

Ja, verkligen, det är nog viktigt att inte glömma bort sig själva tror jag. Var välbehövligt med middag, bio och en HEL natts sömn =)

2010-01-12 @ 12:55:44
URL: http://mammanda.blogg.se/
Postat av: M

Hoppas det går bra hos doktorn.

Vad läser du till?

2010-01-12 @ 16:17:37
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Ja men de ska bli jätte jätte kul men som sagt mycket att göra...oj oj

kram Love

2010-01-12 @ 18:39:13
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0