Rosa små moln

Idag svävar jag på rosa små moln. Nu börjar det dock bli lite tungt eftersom jag är sjukt trött, men dom flyger rätt bra ändå :) Varit en riktigt bra dag idag som ni kanske förstår.
Dagen började ju med att Kasper skulle ta blodprov, okej det kanske inte var så kul men han skötte sig riktigt bra med tanke på hur plågsamt det borde ha varit. Dom tog nämligen fyra!!! rör med blod från fingret!!!! på honom. Stackarn vad dom klämde och stack gång på gång..

Men sen åkte vi i allafall vidare till Sollentuna där vi träffade Jenni. Käkade lunch, snackade massa skit, shoppade lite och fikade. Jag köpte nya skor till mig och nåt klädesplagg till Kasper. Och så vart jag otroligt hedrad :D Det är ju nämligen så att min älskade Jenni, alltså Kaspers gudmor är gravid :D Har vetat om det sen hon plussade i typ början på december men inte skrivit nåt om det här så hon kan få vara lite hemlig. Men imorgon går hon ju in i vecka 14 så då ska det spridas :P Nemen det jag blev hedrad över är att jag blev tillfrågad till att bli gudmor till bebisen :D Kan man bli lyckligare? Hur mysigt som helst ju.

Men nu ska lilleman få bada så vi får se hur han reagerar på det, han är nämligen typen som hellre duschar.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

åhååå känner du dem som är med? jag vill cokså ha många barn, fast 10 stycken orkar jag nog inte bära runt i magen, hahhaa.. å så är det ju dedär med ekonomin. nä, tre eller fyra vill jag ha. kanske fem.. hm. hahaha :P ja jag får ju inte hinna bli för gammal bara :P sen är det medium klockan 22 på 4+, brukar du se det? eller är du paradisehotel-fan istället kanske..? pöss



ps. grattis i förskott på 1a bröllopsdagen då :D vilket datum vare?

2010-01-25 @ 19:37:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ahaaaaaaa... fan va tufft ;) då känneru ju kändisar, haha :P ojoj, ja det är bättre att lägga sig i tid... jag är urusel på det dock. 22a då äru fisk va? :P

ja, man skulle ju helst ha hus, givetvis. åtmistone större, typ marklägenhet eller nåt... mja, drömma går ju änsålänge :D pöss

2010-01-25 @ 19:58:46
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han/hon kan ju komma när som helst, så hoppas man hinner med flytten. =) Annars blir det lite små stressigt! :b

2010-01-25 @ 21:23:55
Postat av: DONKEN

ååh! jag startar kommentarer med det uttrycket rätt ofta nu va..? :S aja, men grattis till jenni! :D och grattis till gudmorskapet :D hehehe.. duuu, nu kör jag en "tävling" eller snarare skrattfest. vilken är din roligaste historia of all times? pöss!

2010-01-26 @ 01:15:01
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sandra

Stackars lilla K. Vilken tur att det gick bra iaf. Va roligt att din vän ska bli mamma och att du fått bli gudmor till den lilla där inne :)



sv: Ja man får ta var dag på dagis som den kommer. Det blir nog lättare med tiden och han måste nog bara vänja sig.



Ha det bra!!!

2010-01-26 @ 09:30:22
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

haha ja visst är sånt pinsamt ;) Allt bra med er då? :)

2010-01-26 @ 09:48:19
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi mår bättre idag :D Jag ska till skolan imorgon :) Vill inte missa för mycket med studierna!

Vad ska du göra idag? :D

2010-01-26 @ 15:08:14
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej! Jodå helgen var hur bra som helst, den sprang iväg bara.. Hehe.

Hur kom det sig att dom skulle ta blodprov på Kasper?

Kram

2010-01-26 @ 18:20:40
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Jenni

Du är bäst syrran <3

2010-01-28 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0