Ridskolan

Igår på gymmet hade jag helt hysteriskt kul med Madde. Inte nog med att vi faktiskt körde ett hårt träningspass så hade vi även skitkul och Madde höll väl på att kissa på sig några gånger på min bekostnad. Vi testade en ny grej som de fått på gymmet, det var som att rida häst. Och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var i början :P Höll fast mig krampaktigt och grät nästan samtidigt som Madde höll på att skratta ihjäl sig. Kul var det i allafall, för Madde :P Haha.
Resten av gårdagen spenderades med att sitta och plugga massa miljoner sidor med Matte B, men det gick väl helt hyfsat. Har lite kvar att göra som jag tänkte ta itu med imorgon.

Nu ska vi alldeles strax ta och promenera ner till BUMM så att Kasper kan lämna lite blodprov, de ville ju se om han har någon allergi. Efter det åker vi vidare och ska träffa Jenni, Kaspers gudmor alltså :) Ska bli hur mysigt som helst! Speciellt när hon är lite speciell nu :D Så ska hon få en present av mig också, men kan inte avslöja vad eftersom hon kanske läser bloggen innan hon åker.

Men nog pladdrat nu. Svaren på alla kommentarer kommer ikväll, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra! :D Skönt att du inte har så långt kvar :) Jag hann ju inte läsa klart på gymnastiet så jag har ganska mycket kvar!

Ja, det var jätte jobbigt :/ Hela familjen låg i magsjuka! David behöll inte någonting :( Men nu är det bättre! :D

Kram

2010-01-25 @ 13:44:11
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0