Nytt till mig själv

Eftersom jag varit så duktig att jag börjat träna och börjat skolan så var jag ju tvungen att belöna mig själv lite också. Har precis hämtat ut ett paket med massa kul till mig själv (Kasper fick två par byxor också). Fanns nya träningsbyxor till mig, en sportbh och en vattenflaska (jag har hittills tränat i trasiga mjukisar, en vanlig bh som var trasig och haft en gammal pet-flaska som vattenflaska på gymmet). Och så fanns det även en ny kjol till mig, två par leggings, nya mjukisar och en topp som var mer uringad än min bh. Den toppen kanske jag kan använda som under tröja för vissa andra tröjor :P Det är kul att belöna sig själv.

Idag har jag ju varit i skolan. Började 9 och kom hem för inte allt för länge sen. Väl hemma så möttes jag av en tom lägenhet, Kasper och Fredrik har nämligen vart ute på lite uppdrag men kommer hem om ungefär en halvtimme. Fram tills det så tänkte jag faktiskt sitta här och lata mig och inte göra någonting. Har ju faktiskt haft en heldag idag. Imorgon har jag också skola och sen så kör jag även med en kvällskurs. Heja för mig!
Idag är det dessutom även fika hemma hos Emma, hon gick ju och fyllde år för ett tag sen så det ska firas med paket och fika idag. Så det är inte direkt någon lugn och ro för mig inte.

Hur mycket som än händer runt omkring, försök komma ihåg att ta en paus och unna dig själv något nångång :) Nu är jag lycklig för att jag äntligen får tänka lite på mig själv igen och känna att jag får utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0