Lördag 23 januari

Hejhej gott folk!
Värsta fina dagen idag med solsken :) Tyvärr är vi så tråkiga att vi är inne idag. Men vi har i allafall hunnit köra en storstädning och käka lunch. Senare idag kommer Fredriks pappa och bror på besök, de ska käka middag här och stanna över kvällen för att umgås med lite gott och sällskapsspel :) Ska bli trevligt. Jag tänkte vara schyst och bjuda på tacos, det brukar ju gillas av många. Tycker det är trevligt när vi får dom på besök, Kasper träffar ju min mamma sjukt mycket så det är ju bra att träffa lite andra släktingar också :)

Känns lite småsjukt när jag kollar i min kalender. Vi har varje helg uppbokad fram till mars, och sen går ju jag ut på APU så lär ju inte vara så mycket ledigt då heller eftersom jag måste sköta skolan samtidigt också. Men som tur är så är det bara massa kul som händer varje helg :) Allt från fester, resor och bröllop :)

Snart fyller Fredrik år och så har vi bröllopsdag, måste komma på något att köpa till honom! Alla hjärtans dag snart också.. Fast den dagen kommer vi spendera på en buss, på flygplatsen och sen i ett flygplan :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske plugga om jag är riktigt duktig!

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Leo han vågar inte hålla på med fingerfärg för att han är rädd för att bli kladdig =) Lite tråkigt! Men han kanske gör det senare i livet =)



Ja jag längtar till den dagen jag börjar jobba och jag kan gå till jobbet så ska Fredrik få stanna hemma med Leo när han är sjuk och han ska få ta hand om allt!

Fattar inte varför killar (dom flest) är sådan?

Fredrik behöver alltid jobba över eller göra något om jag ligger hemma och är sjuk och har Leo!

Typiskt killar!

2010-01-23 @ 12:32:41
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vilken mysig blogg du har!!

2010-01-23 @ 17:46:04
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

Jajjemenn jag vart du ju det, hade ju 18: juni från början och nu fick jag 26juni i stället :( trökit o få vänta längre, men ut ska han juh ;)

2010-01-23 @ 20:38:54
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: DONKEN

åhååå, där får du berätta massa meeer! är ni GIFTA!!?? ;) grattis osm fasen, jävla härligt. att lagligt öppna varandras post, osv, hahha. :P

(ok riktigt dååligt exempel, jag vet. vet inte ens om man får göra det fastän man är gifta?) det ska vi också göra någon gång i framtiden... ;) when the time is right. ah, storstädning, lite som jag håller på massa då? och tacos, det käkade vi ju ikväll med. ;) pöss!

2010-01-24 @ 00:33:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0