Hur var det man gjorde..?

God morgon.
Anledningen till att jag är möjlighet att sitta här vid den här tiden är ju för att idag går jag upp själv för att göra mig iordning till skolan. Det känns konstigt. Igår när jag skulle sätta väckarklocka så blev jag riktigt förvirrad. Jag skulle alltså gå upp själv och bara behöva fixa iordning mig själv, alltså ingen påklädning och matning av barn. Det var ju över ett år sedan något liknande inträffade så jag hade ju inte den blekaste om hur mycket tid jag faktiskt behövde på morgonen. Jag har ju morgonrutiner som inte inkluderar en bebis. Det var faktiskt inte alls kul att äta frukost själv, därför fick datorn vara sällskap. Och som otur för mig (allafall idag och imorrn) så har ju Kasper börjat sova till runt 8, förut gick han ju upp strax innan 7. Skulle ju kunna väsnas lite extra så han vaknar så man hinner gosa lite, fast det är nog inte så himla snällt :P

Jag vaknade i allafall 1,5 timme innan jag måste gå, visste att då kommer jag inte behöva stressa och om det blir tid över så lyckas jag nog spendera den på nåt sätt.

Men jag hoppas ni får en ritkigt bra dag så får ni tänka på mig så jag överlever min första riktigt skoldag typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0