Helg

Åh vad skönt med helg! Det känns så otroligt skötn att vi inte har några speciella planer den här helgen, får vara hemma hela helgen. Så skönt! Sen att jag har fem miljoner saker att göra här hemma är en helt annan sak. Måste nämligen hinna med att färga håret, baka bröd, städa, plugga massor och gymma. Hårfärgen är redan i håret och ska alldeles strax tvättas bort och sedan ska lite annat skit i håret också, sen tänkte jag börja med att baka bröd och plugga samtidigt. Gymmet blir det som vanligt imorgon med Madde på morgonen, det är så mysigt :) Städningen tar jag när jag har tid över och så blir det massa mer plugg. Ändå ser jag framemot det här helgen :)
Resten av helgerna framöver är fullbokade fram till att jag går ut på APU. Det ska kännas att man lever!


Självklart ska jag hinna busa och gosa med den här tokern också :)

Kommentarer
Postat av: kakan

stor poken ha bilvit!! fråga kasper när vi ska ut och fika igen:P kram

2010-01-31 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0