Exalterad

Hejhej.
Har haft en mysig dag med M&M, vi ägnade åt oss det vi är bäst på. Alltså shopping och käka lunch :D Men vi tog även en långpromenad på vägen hem så vi har varit duktiga! Jag blev ett par jeansleggings, puder, hårfärg och ett par byxor till Kasper rikare.

Har även passat på att planera nästa vecka lite. Saknar den tiden då jag och Madde umgicks varje dag! Men nu med skolan och allt så  hinner man inte riktigt varje dag. Jag saknar henne i allafall :) Men som sagt, nästa vecka har vi lite planer. Mys.

Sen är jag värsta taggad! Har nämligen bestämt mig för att sälja våran alldeles underbara, mest perfekta och helt uuuuunderbara brio kombivagn. Dom som känner mig vet hur sjukt helig den där vagnen är för mig alltså :P Haha. Men Kasper växer ju och blir större och äldre.. Vi har ju en liten paraplyvagn också, men efter att ha kört den i snö några gånger så mår den väl inte så jäääättebra nån mer. Lite till kommer den nog tåla. Men sen i vår när man slipper overall och massa kläder i vägen och sånt så tänkte vi (jag) att Kasper istället skulle kunna ha en sulky. Eftersom han kommer vara så stor då (mars-april) så kanske han vill i och ur vagnen mycket och behöver inte ha den på samma sätt som innan.. Då är jag nog smart om jag säljer min fina Brio sen och köper en sulky istället. Lär ju liksom tjäna pengar på det ändå :P Och lilla paraplyvagnen får väl finnas vid sidan av tills den kraschar :P


Hur gamla är era barn och vad för vagn har dom?

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det är bara att komma o plcoka, om du bor i nnärheten.. ;)

2010-01-22 @ 16:54:38
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

vincent är 8 månader, o han har en såndär emmaljunga sittdel just nu,. vi hade liggdelen förut men ja, den blev fort för liten ;)

2010-01-22 @ 16:55:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0