En vecka kvar..

Idag är det en vecka kvar tills skolan börjar för min del, jag har varit mammaledig i över ett år nu så det kommer att bli en stor förändring. Men jag ser faktiskt framemot det :)

Idag har det varit en sån där dag som det inte finns så mycket att berätta om. Bakat bröd och organiserat lite här hemma. Det har blivit lite kaos här hemma på sista tiden så det känns bra att organisera upp allting så att det är fint och så när skolan börjar. På lördag ska vi rensa bort all julpynt och storstäda, sen är jag helt klar för skolan :) Hade gärna gjort det lite tidigare men imorgon åker vi ju iväg och kommer hem på fredag. Har för mig att vårt tåg åker 12.31, men måste kolla upp det så jag kan meddela Ullis när vi är framme så hon kan möta oss. Ska bli skönt att åka upp dit och umgås och bara ta det lungt lite :)

Om ni ser mig nånstans så behöver ni inte tro att jag vart i slagsmål, jag råkade nämligen slinta lite med en rakhyvel imorse så jag lyckades hyvla bort en liten bit av min panna.. *Host* Ja, jag kan vara otroligt klantig.. Okej om man hade varit kille så skulle man ju iallfall haft anledning till att ha en rakhyvel där i närheten.

Resten av dagen kommer väl att se rätt likadan ut som den gjort hittills. Men ikväll ska jag vara lite duktig också (iofs så är det ju duktigt att baka bröd och fixa hemma) men då ska jag iallafall iväg och träna. Som vanligt med Madde men idag får vi även sällskap av Ica :)

Nu ska jag försöka göra någonting åt all blod som jag har på pannan. Men vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0