Det var ju.. roligt..?

Ja som jag tidigare skrev så skulle vi till Barnens Djungel med Madde och Melker idag. Och det var ju kul, för Melker och Madde i allafall :P Så fort jag hade betalat inträde för Kasper och gått in så bröt han ihop. Jag vet verkligen absolut inte vad det var för fel. För precis innan hade han suttit och stutsat i vagnen som en vilde och var sugen på att busa. Han höll nu krampaktigt om min nacke och var helt hysterisk. Jag var tvungen att gå och bära på honom HELA tiden. Jag fick inte ens sätta mig ner på golvet med honom. Så fort jag närmade mig nån leksaksgrej vart han hysterisk. Ja så kul hade vi. Det tråkiga är att stället var som gjort för honom, man kunde klättra utan att slå sig, busa massor och ha kul. Och så skulle han va en sån bebis idag.

Jag hade ju tänkt ta massa fina bilder som jag kunde visa här i bloggen sen så får väl visa andra bilder som är tagna för några veckor sen här hemma.







Innan vi gick in på Barnens djungel så passade jag på att köpa nya träningsskor, äntligen skor som man inte dör av. Köpte även de två första Arn-filmerna för 29/st och en ny bok till mig själv.



Någon som läst den?


Vi får helt enkelt hoppas på att nästa gång vi besöker Barnens djungel att Kasper är på bättre humör då. Det var ju ett bra ställe och så, vart dock lite besviken när vi skulle käka lunch. Det var inte riktigt nån höjdare, det fanns liksom ingen sås till pastan.. Så jag fick torr pasta och korv. Och ketchup på det :P


Nu är det snart dags att laga middag för att sen ta sig till skolan för matte b i tre timmar. Taggad? Nej inte det minsta faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0