Då var man igång då

Dagen har gått väldigt bra. Mötet med läraren i Väsby tog inte alls lång tid, vi pratade lite och så fick jag lite papper och fick veta hur allting går till och när jag har praktik. Inga problem där, allting lät väldigt bra och praktiken var några veckor tidigare än vad jag trott men inga problem med det.

Väl i skolan så tog inte uppropet mer än lite över en halvtimme, fick även lite papper och information.
Imorgon har jag ingenting i skolan, måste dock sätta mig ner med Sjukvården och kolla lite vad för uppgifter som ska göras och hur jag ska lägga upp hela kursen.
Sen på eftermiddagen imorgon ska Kasper till doktorn för sin andning, äntligen! Ni som känner Kasper vet att han kan låta lite konstig när han andas, han har alltid låtit så men inte förrän nu får vi börja gå på undersökningar. Så jag är väldigt glad över att inte ha någonting i skolan imorgon så jag kan följa med till doktorn, annars hade jag i och för sig bara sagt i skolan att jag måste gå tidigare.

Men än så länge är jag bara igång ordentligt med en kurs, och det är Sjukvården. På demensen hade vi ju upprop idag men hon hade ingen studiehandledning att dela ut, kanske får den på någon av introduktionsdagarna senare i veckan. Och första lektionen i Studieteknik har jag först på onsdag (tror jag) och matte b på torsdag kväll.

Nu blir det slösurf och sen ska jag se på Familjen Annorlunda eftersom jag hört rykten om att jag vet vem en av familjerna är.

Ska förresten göra en ny kategori här på bloggen. Skola ska den få heta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0