Blue my mind

God dagens :)
Har precis målat tånaglarna i den fulaste coolaste färgen någonsin. I onsdags var ju mina tjejer här och då delade vi ut julklappar. Det var Emma som skulle köpa till mig och av henne fick jag precis det jag önskade :) Jag fick alltså ett nagellack i en brutalt hemsk färg, fransk manikyr-set och en bok med massa recept på bröd.


Här på bilden och i flaskan såg färgen helt ok ut. Men sen när den väl
kom i kontakt med naglarna så såg det förjävligt ut. Precis som jag ville! Tack Emma :)

Och eftersom jag nu råkar ha världens underbaraste vänner så var det inte slut där heller. Anna hade nämligen varit alldeles underbar och köpt ett armband till alla.



Anna hade även varit helt underbar och gjort en grej själv till Kasper. Men eftersom den är inne i Kaspers rum och han ligger i sängen för att sova så kan jag tyvärr inte gå in där och fota den.


Idag ska vi underhålla oss med att gå på kalas, Loke fyllde ju ett år förra veckan och idag ska han då alltså firas.


Hoppas ni får en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0