Åh, uh, aah..

Först tre timmar matte b igårkväll och nu skulle man upp tidigt för att börja skolan 8. Det är tungt. Jag var helt mörbultad efter matten igår, orkade knappt prata. Jag kommer nog inte vara så pigg och aktiv på lektionen nu, är demens som står på schemat idag förresten. Det är enda kursen som jag läser med nån jag känner, nämligen Erica. Tidigare i veckan sa hon att hon inte skulle kunna komma idag pga inskolning på dagis, men tydligen har det blivit ändringar eftersom hon ska lämna Loke på dagis och sen skulle vi ses utanför min port och sällskapa till skolan. Men nu ska jag fixa iordning mig det sista och sen gå. Hej!

Kommentarer
Postat av: Monica

sv: Ja inget hjälpte på mej iheller när jag hade mitt illamående med theodor.. denna grav så åt jag en sorts knäckebröd o konstigt nog så hjälpte det.. Men nu kan jag inte äta det längre för då blir jag illamående för det.. haha

2010-01-29 @ 11:19:30
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Han var faktiskt på dagis idag :) Dom varnade för magsjuka därborta men det var redan försent för oss ;P Vad händer i helgen då? :)

2010-01-29 @ 12:20:32
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jaaaa :D det ska bli så kul. läs mitt senaste inlägg så får du all info.. om du vill veta då förstås. :P kunde ju inte kommentera här igår, ,men nu funkar det :P

2010-01-29 @ 13:19:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0