Tisdag, 2 februari.

Ojoj. Här var man duktig och började plugga vid nio imorse. Demens, ingen rolig uppgift idag. Men det går framåt, sakta med säkert.
Vill gärna bli klar fort så att jag kan pilla på min nya leksak som DHL kommer leverera när som helst :D Världens bästa man jag har som ger en sån fin present. Älskar honom!
Kasper är på sjuukt dåligt humör idag, Fredrik försöker underhålla honom så gott det går, men när Kasper är på dåligt humör.. Ja då ÄR han verkligen sur och grinig. Han kan liksom få världens utbrott om en leksak råkar nudda hans tå. Temperament? Javisst! Och hade det inte varit för min present som DHL ska komma med så hade nog mina pojkar gått ut och hittat på nåt, men eftersom presenten är så stor och tung så måste Fredrik vara hemma och hjälpa chauffören när han kommer.

Ikväll ska jag faktiskt vara duktig. Ska nämligen gå på vattengympa 19.30-20.30, ska bli kul att äntligen få testa det! Så får man hoppas att det är kul så att det är någonting som man kan fortsätta med. Ursäkta informationen, men läser man min blogg får man skylla sig själv för vilken information man får ta del av. Men det jag skulle komma till är att innan ikväll så måste jag hugga ner vissa buskar som växer på kroppen, ska ju ändå ha badkläder på mig. Haha, ok så illa som buskar är det nog inte. Och tur att man är så ljus så håret på benen synns ju knappt ändå :P Men bort kan det tas i allafall (lite då och då iaf). Aja, nu blir det läskigt babbel bara.

Men vi hörs :)

Om jag hinner så avslöjar jag min present sen när den kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0