Måndag, 1 februari.

Det var fullt upp igår, därför hann jag inte med en uppdatering. Dagen igår börjades på ett av mina favorit sätt, nämligen hårdpress på gymmet med Madde. Efter gymmandet var det bara att bege sig hem för att bosätta sig i matteboken, och det gjorde jag fram till middagen och ett bra tag efter den också. Men det viktigaste, jag blev klar med all matte som skulle bli klart. I lördags gjorde jag dessutom en inlämningsuppgift i demens och sen en livsberättelse om en påhittad person.

Idag, ja jag har faktiskt spenderat dagen med plugg. Det tar ju liksom aldrig slut. Men har nu i allafall gjort klart en hel insändningsuppgift i Sjukvård och skickat in den *Duktig*
Den här veckan har jag faktiskt fullt upp, både dag och kväll. Och tidigare idag så ringde DHL och sa att de hade något att leverera till mig och frågade om jag var hemma imorgon 10-13. Det som ska bli levererat är presenten som jag skrev om som jag ska få av Fredrik. Jag vet ju förstås vad det är, och det får ni veta imorgon :) Det blev faktiskt inte exakt det som det var tänkt först, jag ångrade mig nämligen i sista sekund och ville ha en annan sak istället ;) Dock inom samma "kategori".

Det var allt för mig nu. Men vi hörs när vi hörs.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0