Ladies night

Hallo hallo.
Känns nästan lite konstigt att skriva ett inlägg vid datorn eftersom jag skrivit de senaste inläggen via mobilen.

Ikväll ska jag och Ullis iväg på Ladies night :) Vi bokade biljetter för ett tag sedan och idag gäller det då :) Hon har ju åkt hit en bit för att kunna gå med showen, så det känns trevligt :) Vi har ju inte setts på ett bra tag så ska bli kul att träffa henne igen.
Hon har ju sin älskade Martin Stenmarck med i showen och jag har min älskade Magnus Samuelsson ;) Kommer säkert bli en riktigt rolig show :D

Min älsklingsbebis får vara hemma med far sin. Känns lite tråkigt att lämna honom, men jag åker ju bara några timmar innan han ska sova och så är jag ju hemma imorgon när han går upp :)

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0