Jag hade en hemsk dröm inatt..

Vill inte riktigt gå in på detaljer om vad drömmen handlade om, men den fick mig i allafall att fundera över ifall jag ska ta och lösenordsskydda bloggen.
Ni har ju märkt att uppdateringarna inte är det bästa nu. Kanske skulle det hjälpa om jag kände mig säkrare genom att ha bloggen skyddad?
Men nu så vet jag inte riktigt hur många det är som följer min blogg som gärna vill fortsätta följa den.. (Hit räknar jag då inte mina kompisar, de kommer ju alla förstås få lösenordet). Men det kanske finns någon som tycker om att läsa min onödiga blogg fast personen inte känner mig? Känner man så så kan jag göra undantag och ge lösenordet till den personen, fast då får man ju förstås fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0