Handdesinfektion

På grund av den här j*vla hysterin kring svininfluensan så har ju alla blivit helt tokiga och gått och tömt varenda apotek i Sverige på handsprit.
Kul för oss som ska åka utomlands och verkligen behöver det för att inte drabbas av någon bakterie där borta. Med tanke på att klimatet och allting är så annorlunda där borta så är det viktigt att sprita händerna. Men har länge nu letat efter handdesinfektion i alla olika apotek här omkring, men det är helt totalt slut överallt!
Men som tur är så har jag världens underbaraste vänner! Emma min älskade sockerpulla erbjöd sig att sno hem en flaska från jobbet så att jag slipper få min semester förstörd där borta för att alla här har en hysteri kring svininfluensan..

Tack Emma, du har räddat våran semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0