Grattis på födelsedagen!

Idag fyller Madde år och det har vi firat med att jag bjöd henne på lunch på Brödboden :) Efter det tog vi varsin latte och världens vackraste tårtbit. Mums. Det var sjukt länge sen jag var på Brödboden med Madde, ungefär ett halvår sen. Vi som ändå ses så ofta borde ju äta där oftare med tanke på vilka ljuvliga sallader de har :D

Efter turen i centrum så landade vi hemma hos Madde ett tag där jag satt och var dödstrött. Våra bebisar hade lite av en brottningsmatch. Melker försökte åka snålskjuts på Kasper och så bet han Kasper i rumpan och rotade i Kaspers bakfickor, så det är ju tur för Kasper att han använder blöja så det inte blev bitmärken ;)
Våra gubbisar är så härliga :) Kasper med sin tunga och Melker med sitt trummande :D

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Vad söt du är :D Hahaha ni är underbara du och Kasper och jag verkligen älskar våra dagar tillsammans :)! Tack för en underbart härlig födelsedag gumman :)!

2009-09-15 @ 21:07:14
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0