God morgon?

Gick upp för lite mer än en halvtimme sen, egentligen en timme och en kvart tidigare än vad klockan ringer. Kunde helt enkelt inte ligga kvar i sängen, har väl sovit i ungefär två timmar så det får räcka för mig. Var inte det lättaste att somna, hade riktigt ont i magen.
Men jag vet att det kommer att bli en underbar resa! Har längtat efter det här resan.

Ska väl sitta här och slösurfa ett tag innan Fredrik ska gå upp. När han har gått upp så blir det väl ett litet försök på frukost, men det här är nästan för tidigt för mig att äta frukost. Man kan ju alltid käka frukost på flygplatsen efter att man har checkat in och så.

Men nu säger jag hejdå på riktigt!

Hejdå, och ha det så bra här hemma. Själv ska jag försöka njuta av varenda sekund nere i Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0