Vi kvinnor måste vara fantastiska!

Jag tror jag är magisk, eller något speciellt måste det vara! Idag kom Fredrik till mig och sa att vi verkligen måste tvätta rött eftersom han måste få arbetsskjortan tvättad. Jo jag vet svarade jag samtidigt som han gick och tog fram skjortan. Han gick in på toaletten och när han kom ut gick jag in och ser skjortan ligga på golvet.. Är det bara jag som är så begåvad som kan starta en maskin med tvätt? Jag som oftast ser mig som oteknisk.. Samma händelse har hänt ett X antal gånger tidigare och då har jag frågat varför han inte startat maskinen själv, till svar brukar jag få något liknande: 'Jamen jag visste ju inte om det fanns nåt annat i samma färg att tvätta.' Jag kanske återigen ska känna mig magisk och speciell som faktiskt KAN titta i tvättkorgen och se om det finns mer i samma färg. Jag har dessutom använt mina magiska krafter idag till att baka bröd, storstäda (som inkluderar rengöring av alla köksskåp), bytt sängkläder, vikt in tvätt, tvättat fyra maskiner med tvätt, matat bebis, lagat mat, diskat två gånger.. Ja ni förstår. Nu har jag lite krafter kvar och de ska spenderas på bebisbadning och gos med min kära man. Tack och lov att jag är så magisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0