Vad ska man med gymkort till..

..när man kan aktivera sig som jag och Madde?
Imorse åkte vi iväg innan nio på morgonen för att åka till Barnens hus i Väsby så Madde fick hämta ut sin älskade nya vagn. Värsta pimpade vrålåket sötgubben Melckerårrilainen (mitt smeknamn på Melker) åker i nu.
Efter att ha gått runt på Barnens hus så gick till till Coop Forum i Rotebro och gosade med Maddes mamma :P Haha okej hon gosade med barnen. Det var rätt lång promenad kan jag lova. Dår handlade vi massa mat till imorrn och så åt vi lite onyttigt :D Tog sedan pendeln hem och gick hem från stationen. Våra vagnar var proppfulla med massa saker, trodde nästan de skulle rasa ihop. Kom hem strax efter halv fyra så ni kan ju förstå vilken lång dag det var. Men det var precis en långdag med Madde som behövdes för att pigga upp mig efter min pms-humör-dag igår.

Nu sitter jag här och känner en väldigt misstänksam lukt från en lekande bebis på golvet.. Får ta och checka läget i blöj och så blir det till att busa :)

Ikväll blir det tortillas till middag och sova tidigt hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Nej men säg att pappan skulle åka iväg och göra något med sina kompisar eller festa då är det ingen som reagerar men om mamman gör det då är det helt plötsligt dåligt! Men även om man är mamma eller pappa så tycker jag att det är samma sak.



Men så tänker inte folk dom tänker bara på att man skulle vara en dålig mamma om man skulle gå ut och ha roligt!

2009-10-02 @ 17:13:32
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Haha vad söt du är :D

2009-10-02 @ 18:56:04
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0