Tisdag

Jag är helt slut. Helt trött och slutkörd i kroppen. Undra om jag håller på att bli sjuk.. Usch, skulle inte alls vara kul!
Igår hade vi en superkul dag med M&M, vi gick hemifrån strax innan nio och åkte till Stinsen. Kom hem 16.30, förstår inte hur vi lyckades få tiden att rinna iväg så sjukt fort. Helt sjukt hur trött jag var igår! Jag är riktigt glad över att jag igår bestämde mig för att jag och Kasper skulle ha en hemmadag idag :) Skulle verkligen inte orkat åka nånstans. Istället har jag vikt in massa tvätt och tvättat lite mer. Nu väntar jag på att Kasper ska vakna så att vi kan gå och handla. Han kommer säkert vakna när som helst

Igår på Stinsen köpte jag riktigt häftiga bäddset! På Hemtex var det rea på bäddset, dom kostade 79 kronor styck och dessutom så var det en kampanj då man fick ta tre och betala för två! Bäddseten köpte jag för att dom var så fula :P Haha, nemen dom var så fula att dom var häftiga. Kan visa bild på dom sen när jag bäddat sängen med dom. Just nu hänger de på tork (måste tvätta alla nya sängkläder innan vi använder dom på grund av min allergi). Passade även på att köpa nya handdukar :)

Ikväll blir det fika hemma hos Ica med alla tjejer :) Fick förresten gosa lite med Emma på tåget igår när vi åkte hem från Stinsen :) Hon slutade jobbet precis när vi åkte hem så då kunde vi samåka. Jag som precis hade skrivit ett inlägg om att jag saknade henne. Var dessutom och hälsade på henne på jobbet.

Så eftersom gårdagen var så sjukt tokig som min och Maddes dagar brukar vara så klarar jag av en hel dag hemma idag :P Måste ju vila upp mig för nästa gång vi ses :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Muahahaha, på torsdag på torsdag ;)... Om du inte ångrat dig! Jag tror jag också håller på att blir sjuk så vi får la se hur det blir. Possposs :)

2009-10-27 @ 16:48:40
URL: http://enolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0