Mitt i bakningen

Hallo. Idag är humöret bättre :-) Försökte ta en mjukstart på dagen och bara mysa med mina grabbar. Min mage har ju vart konstig senaste tiden och när jag pratade med en läkare för ett tag sen så sa han att det antagligen berodde på stress och att jag skulle ta det lungt eftersom det annars skulle bli värre. Så när jag igårkväll hade hemska smärtor förstod jag att det var dags att försöka ta det lungt. Som rubriken säger så kikar jag in här mitt i bakningen nu när degen jäser. Vi åker ju till landet över helgen och då har jag lovat att baka kanelbullar. Så idag är det en baka bullar- och tvättdag. Och så har jag ju min käre man ledig från jobbet idag också :-) Nu är han duktig och handlar och gör bankärenden, och min miniman (som jag brukar kalla Kasper för) ligger och sover, men borde vakna när som helst :-) Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0