Mardröm

Det har verkligen inte varit en bra natt. Fick världens konstigaste huvudvärk när jag skulle lägga mig så tog flera timmar innan jag somna. Sen har jag sovit riktigt oroligt och halv sex vaknade jag och började putta på Fredrik och sa att han försovit sig och att han måste åka nu! Han fick lite smått panik och hoppade upp och kommer då på att han börjar åtta och inte sju. "Oj förlåt.. Då borde din klocka ringa när som helst nu" säger jag samtidigt som hans klocka börjar ringa. När han hade gått upp somnade jag om till strax efter sex då jag vaknar av en hemsk mardröm. Usch, den handlade om att Fredrik blev kidnappad och brutalt torderad, som tur var så lyckades han rymma och ta sig hem. Det var riktigt hemskt och jag mådde jättedåligt så ville inte somna om. Kommer nog messa min älskling en extra gång idag och säga hur mycket jag älskar honom! Som ni förstår så måste mitt humör piggas upp idag.. Och vad kan då passa bättre än att träffa mina favorit M&M om 1,5 timme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0