Livrädd

Jag har ont i magen. Är så sjukt rädd.
Imorgon ska vi ta våran älskade katt till veterinären, hon kissar ner sig hela tiden i sömnen och märker inte alls av det själv. Jag hoppas att det är något enkelt, något som endast kräver antibiotika och kanske en annan mat.
Snälla, snälla.. Kan någon se till att det inte är något värre?
Jag har inte råd att lägga ut massa pengar om det skulle krävas en operation. Börjar nästan gråta nu när jag skriver det här.
Jag klarar inte av att förlora henne nu, inte redan. Två år i rad har jag förlorat någon som betytt mer än livet för mig. Snälla låt inte det hända igen.
Jag skulle gå under då, klarar inte av en så kraftig smäll just nu.



Min älskade underbara katt. Du betyder så sjukt mycket för mig!
Vissa kanske tycker att jag är helt dum i huvet, handlar ju "bara" om en katt. Har man haft djur själv förstår man vilken stor förlust det är. Och visst är det "bara" en katt, men hon är mitt allt. Det var hon som tog hand om mig när jag låg hemma och mådde dåligt när jag var gravid och Fredrik jobbade. Det var hon som då låg med mig i sängen eller på soffan och gosade. Hon som gav mig så mycket kärlek.
Hon är speciell, klart hon är det eftersom hon är min katt.

Så snälla, snälla se till att allting går bra imorgon!

Imorgon klockan 17.30 har vi tid. Jag hoppas ni alla respekterar att jag inte vill bli bombad med sms och få frågan hur det gick.
Jag hör av mig när jag själv har orken för det.

Snälla respektera detta.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ojdå, stackars missen. Hoppas verkligen att det inte är nåt farligt...

2009-10-28 @ 22:40:05
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0