Landet

Som jag nämnde i mitt kanelbulle-inlägg tidigare idag så åker vi till landet imorgon.
Det blir jag, Kasper, Fredrik, Fredriks pappa+bror+farbror och två manliga vänner till familjen.. Ja, jag är den enda tjejen.. Jag är väl inte sådär supertaggad över att åka, men "måste" ju åka med eftersom de så gärna vill ha med Kasper. Anledningen till att vi åker upp fast det redan är höst är för att båten måste tas upp och Fredrik vill gärna vara med. Någon som vet hur lång tid det tar att ta upp en båt?
Vi åker i allafall imorgon runt 18.30 tror jag och kommer hem på söndag. Kkulle inte förvåna mig om Fredrik tar med sig sin dator så då kommer jag kunna blogga ändå, annars kan jag ju i och för sig ta med mig min :)
Får väl trakassera Fredriks bror när dom är klara med båten så jag har någon att leka med :P
Jag får ju agera riktigt hemmafru under helgen och ta hand om ett helt nus fullt med karlar, därav mitt kanelbullebak tidigare idag också :P

Just ja.. Inget varmvatten finns det på landet för tillfället heller..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe det går jätte fort att ta upp båten. Bara om man har rätt saker som man ska ha :P. Ses vid 12 :)

2009-10-09 @ 10:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0