Jag och mina två systrar

Jag kommer ihåg på gymnasiet så trodde alla att jag och Ullis var systrar, det vart väl mer när jag färgade håret brunt. Folk kunde till och med blanda ihop oss och börja prata med Ullis fast de skulle prata med mig, och tvärtom. Om jag hade fått en krona för varje gång jag fått frågan om vi är systrar så vore jag nog miljonär.

Igår var det dags igen, men denna gång med en ny syster. När jag och Madde var på öppna förskolan så sa jag till en som jobbar där att Melker är Kaspers bästis, hon kollade på dom och sa att hon lätt kunde gissa på det eftersom de är så otroligt lika. Så kollade hon på mig och Madde och undrade om vi var systrar. Och nej det är vi inte fick vi ju då förklara.

Men man kanske ska börja undra.. Finns det någonting som inte vi vet om?



Jag och Ullis för 3,5 år sen

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gaah minnen. vi är så jävla snygga! PORRBLICKEN!!! :P love you big time

2009-10-01 @ 18:43:11
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Muahah jaa, nu får vi börja fundera här :P

2009-10-02 @ 06:41:05
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0