Jag älskar kuponger!

Som jag skrev tidigare så skulle jag och Kasper åka till Eurostop, sagt och gjort :)
Jag ville komma iväg dit för att köpa lite nya kläder till Kasper eftersom han växer som en tok. En sak som slog mig för någon vecka sen var att jag nog aldrig mer kommer att köpa en body till Kasper, sorgligt men sant.. Saken är den att han redan nu har problem att ha vissa 86 bodys. Finns ju inte så mycket bodys i 92 så då är det lika bra att köpa allting i tröjor.

Men storshoppingen slutade med följande:


Jeans i 92. Jag blev helt frälst när jag såg dessa!


Tröja i 86.


Den klassiska ta 3 betala för 2 kollektionen på Lindex.
Älskar dom där mjukisarna, Kasper har alltid massor :D
Dessa i 86.


Två tröjor i 86.


Pyjamas i 86/92.

Allting förutom pyjamasen är från Lindex, den är från KappAhl.
Köpte även två stycken tre-pack med kalsonger till Kasper :)

Jag fick också en fin grej :)


En riktigt vacker kalender!
Den kostade 99 och 10% av det gick till Bröstcancerfonden.

Som rubriken säger så älskar jag kuponger!
Har använt massa olika kuponger idag och har på det sättet sparat 400!


Min underbara sällskap för dagen!
Du är allt jag behöver <3

Haha, kolla vad för tröja jag såg inne på Lindex!



Kommentarer
Postat av: Mamma till Melker.

Åhå, du har smittat sönder mig med kuponger :P! Fick hem kuponger från nestlé idag, och kupong från Lindex, och öhh vad vad det mer... Pampers och Hipp. Ohlala, du har lärt mig hur man gör livet billigare ;) Tack!:)

2009-10-16 @ 16:11:49
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Oj va Kasper växer!! Det blir dyrt med kläder ;) Oscar kommer att kunna ha sina ett bra tag till... tyvärr :) Det är ju kul att shoppa! ;)

2009-10-18 @ 09:20:42
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0