Imorgon blir jag hel

Hallo hallo!
Söndagkväll och snart ny vecka. Ni som följt min blogg vet att jag inte haft den bästa veckan, men nästa vecka blir det andra bullar!
Idag har det varit fullt upp här hemma, precis som det brukar vara när Fredrik är hemma (då får jag ju tid att pyssla med annat när han kan ta Kasper). Har varit en sån där dag som inte är värd att blogga om :P Ni vet, städa-baka-tvätta-laga.mat-vika.in.tvätt-dag. Men nu har vi allafall rena kläder för kommande vecka och frysen full med bröd :) Bakade två olika sorters bröd, det tog ett tag men det är det värt :)

Någon som har lust att dela med sig av något gott brödrecept?


Kasper har idag haft fullt upp med att springa runt med sin lära gå vagn och klättra upp överallt. Min gosunge!


Från tidigare i veckan när han dansar. Han brukar stå sådär, vicka på rumpan och
sjunga. Vissa gånger spelar han piano till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0