Hål i huvudet..

Kunde inte sova bra alls inatt, har hostat och haft väärldens huvudvärk. På morgonen kände jag mig som en söndermosad zombie. Eftersom Kasper dragit sig i öronen ett tag nu så tänkte jag att han kanske också var sjuk så jag ringde till doktorn och fick en tid till oss båda.
På Kasper tog dom blodprover och kollade öronen och allting såg bra ut. Han hade lite slem i lungorna och lät som en astmatiker när han andades, sa att vi skulle på undersökningar om det i mitten på november.
På mig kollade han öron och hals. Halsprovet jag fick göra visade ingenting, dock var mina halsmandlar ruskigt svullna. Nåt skit i bihålorna hade jag också. Den extrema huvudvärken som jag haft ett tag och att jag känner mig svimfärdig hela tiden beror på att jag fått ett hål i trumhinnan. Jag fick medicin mot hostan, halsen och bihålorna, något som skulle dämpa allting.
Han sa att han förstod att jag har hemsk huvudvärk, inte roligt att ha hål i trumhinnan. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt det. Så nu ska jag alltså vila massor och undvika höga ljud.. Hmm.. Just ja, det är ju väldigt lätt i mitt fall som har en bebis på snart elva månader som jag måste springa efter som en tok..

Och den här huvudvärken är inte att leka med. Det gör så sjukt ont och inga migränfall som jag haft kan ens mäta sig med den här värken. Känns som att huvudet spricker när som helst.. Har svårt att se och lyssna, allt blir bara ett blurr.

Och så har jag hämtat ut kattens medicin idag, den var inte så läskigt dyr i allafall. Så nu blir de medicin för både mig och kisse här. Problemet är bara att jag inte får upp min medicinburk, j*vla barnlås. Måste alltså vänta tills Fredrik kommer hem ikväll.. Kul..

Och så har man frikort nu också, pensionen here I come.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Krya på er allihop!! Kram :)

2009-10-31 @ 09:38:51
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0