God morgon

Hallo hallo!
Igår var det en lång men helt underbar dag :) Vi gick hemifrån strax innan nio för att möta M&M och vi kom inte hem förrän vid 19. Hela dagen spenderades med Madde och Melker. Besök i båda centrum, åt lunch hemma hos Madde och sen var Madde till och med så underbar att hon bad mig stanna över på middag eftersom Fredrik hade personalmöte och skulle inte komma hem förrän nångång efter 20. Så Seth (Maddes kille) stekte pannkakor till lunch och det var riktigt mumsigt :D
Väl hemma var det bara att bada lilla gubben och sedan ge kvällsvälling och sova gottgott. Och då var det ju inte långt kvar till Fredrik kom hem :)

Får väl be om ursäkt Madde att jag skrämde upp dig med alla historier om vad som hänt här i våran underbara lilla stad ;) Haha :P Du är så söt gumman. Kanske var gubben i trädet som ringde hem till dig också.. Man vet ju aldrig :P
Haha, nu skrev Madde precis till mig på msn "jamen jag kunde typ inte sova imorrn" eftersom vi pratade om de läskiga sakerna igen :P Märks att hon är trött eller? :P

Idag händer inte speciellt mycket. Fredrik är ledig så vi ska pilla här hemma, och egentligen skulle vi till banken också men vi får väl se hur det blir med det :P

Nu blir det morgonpromenad med M&M.

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken tjusig blogg, och söt son förstås :D

2009-10-22 @ 00:49:09
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0