God morgon

Igår hade vi en mys kväll, jag och älsklingen. Vi satt och kollade på Idol och åt glass. Jag tycker det var fel person som åkte ut, tycker han Nicklas skulle åkt! Hon som åkte nu tycker jag sjöng riktigt vackert. Men det kanske finns ett gäng småtjejer som förälskat sig i honom. Vad vet jag, tjejer har jag aldrig förstått mig på. Haha :-P Nog om Idol nu, så otroligt skönt med helg nu. Är så glad över att få ha min älskling hemma i helgen. Jag älskar dig så sjukt mycket och kan inte ens förklara hur viktig du är för mig! Igår var min älskling så söt att han köpte med sig choklad och satsumas hem :-D Ni som känner mig vet vilken otrolig fetisch jag har för dom orangea bollarna! :-D Trevlig helg på er alla nu så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0