Fisheye

ÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAD!
Ja, idag är jag glad :D Varit med Madde och Melker hela dagen och haft en helt underbart crazy dag :D Så underbart att leka med dom en hel dag igen! Saknat mina älsklingar!

Nu kanske ni är sugna på heta bilder? :P


Ja, den är fotad med fisheye objektiv, därför vi är så snygga :P
Jag osminkad och ser väldigt sliten ut.


Min snygging till son


Ännu en gång


Suddig Kasper anfaller Melker

Madde som har fotad alla bilder



Om ett tag ska jag hem till Ica och fika med gänget, dock kommer inte Emma eftersom hon jobbar :(

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Haha vilka underbara bilder!! Vrålheta morsor!! :)

2009-10-19 @ 19:22:13
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0