Fika med en stor kaka

Riktig mysdag idag :) Träffade Ica och Kakan nere i centrum och åt lunch och gick runt i lite affärer, själv köpte jag bara lite småskit på öb. Så åkte vi hem till mig sen och drack lite mera kaffe och fikade och snackade bara massa skit. Älskar att umgås med mina flickor, så jobbigt att de jobbar så mycket på dagtid så att man bara hinner ses på kvällarna (då kan man ju inte luncha och shoppa). Ica åkte och storhandlade med sina föräldrar och Kakan åkte precis för att möta sin käraste i stan för att gå på bio. Min lilleman har precis somnat så jag tänkte passa på att checka läget här lite innan det blir dags för mig att packa så att alting är klart när Fredrik kommer hem om ungefär två timmar.
Ska även ta och slå in Fredriks pappas present eftersom han fyller år idag. Så grattis på dig!



Känner mig lite seg just nu så lika bra att sluta här så det inte blir mer struntprat.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0