10 månader

Idag blir min älsklingsbebis tio månader! Tiden går så otroligt fort, snart står jag ju och bakar bullar till hans 1 årsdag! Satt och funderade vad jag gjorde för exakt tio månader sen, och kom på att jag satt där på sjukhuset och hade min nyfödda son på neo, min pappa låg för döden på en avdelning och jag satt på min avdelning med blodpropp i benet, allt detta på samma sjukhus. Och trots allt det där så var det den bästa dagen i mitt liv eftersom min älskade bebis föddes just den dagen. Jag kommer ihåg hur mycket jag hatade sjukhustiden, jag ville bara slippa alla mediciner och få ta hand om min son själv. Slippa höra hur sjuk han var och bara få hålla honom i min famn. Jag är så tacksam att allting löste sig så bra och att jag nu får spendera mina dagar med en busig tio månaders bebis som mår så otroligt bra! Mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0