Tusen saker gånger två

Jag är så trött! Helt sjukt hur seg man kan vara. Imorse tog jag och Kasper en morgonpromenad med M&M, var borta i tre timmar. Väl hemma så bakade jag och Fredrik lussebullar som så fint ligger på plåtarna och väntar på att bli uppätna. And they will! Nu sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna samtidigt som jag försöker planera inköpslistan till imorrn då jag ska köpa allt jag behöver för att baka ihjäl mig under veckan. Kasper har ju sitt första kalas på lördag och tills det ska jag baka massor. Blir två olika tårtor också. Och sen måste jag baka bröd så vi har frukost. Och på onsdag ska vi handla igen, typ barnsaker och sånt för en månad. Så den här veckan hittar ni mig antagligen i affären eller bland all mjöl. Sen ska man förbereda för kalaset också samtidigt som man ska vika in sjuttioåttaelva maskiner med tvätt och tvätta det smutsiga. Det är bra att man får känna att man lever i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0