Orkar inte

Jag är helt slut. Har knappt ätit eller sovit och vill inte göra det heller. Jag bara gråter. Har nog aldrig varit såhär förkrossad förut. Jag sitter och väntar på min fina kisse, väntar på att hon ska ge mig sällskap vid frukosten. Men hon kommer inte komma. Aldrig mer. Det gör så ont. Jag fruktar av hela mitt hjärta att vara ensam hemma. Idag och två dagar nästa vecka jobbar Fredrik kväll. Jag är så rädd, rädd för att hamna i en deppighet och skjuta allt och alla åt sidan. Jag vill bara ha tillbaka min kisse..

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Försök att tänka på att det var det enda rätta. Hon har säkert hittat lite kompisar där uppe i katthimlen. Min fina Findus 20 år gammal skuttade dit för 2½ år sen. Han vill säkert ha nån att busa med :) Gud, nu sprutar tårarna...

2009-11-18 @ 10:25:44
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag finns här för dig gumman. Jag kände precis likadant som du gör nu...det blir lite lättare för varje dag som går. styrkekram

2009-11-18 @ 10:31:44
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0