Lite nya grejer på G

God kväll.
Början av dagen spenderades med M&M på Stinsen, och sen hade jag lovat träffa Emma efter att hon slutat jobba. Så blev shopping två gånger på Stinsen för mig :) Ändå handlade jag inte så mycket, inte så mycket som jag brukar i allafall ;) Men lite köpte jag, till exempel en ny mössa till mig, man vill ju inte frysa om öronen ;)
Sedan käkade jag och Emma middag på LaCampana, och då fick Kasper äta middag hemma med pappa så att mamma fick lite egentid. Jag och Emma hade det riktigt mysigt som vanligt.

Innan jag gick hem gick vi förbi Ica och då såg jag att Amelias jultidning har kommit ut. Halleluja-moment för mig! Självklart köpte jag den och nu längtar jag efter att få lite tid att läsa den också.

Och för er som vill hålla sig uppdaterade om kisses tillstånd så kan jag berätta att hon har kissat på sig några gånger efter att vi var hos veterinären. Igår ringde veterinären efter att ha fått svar på kisses urinodling, hon hade en bakterie i urinen som är typ som streptokock. Vi skulle byta medicin så den börjar vi med ikväll. Nu blir det tyvärr i pillerform.. Hur lyckas man ge en katt piller? Har fått lite tips, men ni får gärna ge fler tips!

Nu ska jag dricka lite varm glögg och sedan sköta lite Tradera affärer.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Robertsdotter

När vi har gett våran katt tabletter har man fått lägga dom typ bak i halsen. Eller så delar man den och lägger den i maten :)

Kram

2009-11-04 @ 23:03:00
URL: http://starlightergirl.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

haha..japps, fyller 5:e december, o så elliott 5 dar efter. JA , visst är det en bra present? får bara hoppas att karl'n tog åt sig me :P hoppas ni får en trevlig dag! kramis

2009-11-05 @ 07:49:55
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0