Hemsk människa

Var hos doktorn igår igen eftersom jag plötsligt blev sämre. Och resultatet var halsfluss, streptokock, 39,9 i feber och så förstås hålet på trumhinnan. Kan ju säga att jag mår rent ut sagt piss. Knaprar piller och som tur är så vabbar Fredrik. Jag får enligt doktorn inte vara i närheten av Kasper förrän på söndag eftersom jag då inte längre är smittsam! Alltså tre dagar utan min gosbebis! Det känns hemskt. Igår när han ramlade och slog sig så tröstade Fredrik honom, men han började krypa gråtandes mot mig och sa mamma. Hur motstår man sånt? Hemskt att inte få trösta sin bebis! Och så känner jag mig riktigt hemsk som verkar ha smittat Madde med nåt också. Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch vad jobbigt, hade jag blivit tillsagd så där så hade jag nog åkt till någon annan och bott borta några dagar allt för att min lilla bebis inte ska bli smittad. :)

Kramar.

2009-11-06 @ 21:45:05
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Helen

Å vad hemskt det måste känts att inte få ta upp honom :(, men nu är det söndag snart och då kan ni kramas lääääänge :D

2009-11-07 @ 22:37:19
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0