Hejhej

Tänkte bara ge livstecken. Fredrik jobbar kväll, alltså tillbringar jag kvällen på egen hand. Sist han jobbade kväll var innan vi åkte till Egypten, så ungefär tre månader sen. Jag brukar ju alltid sitta uppe och vänta på honom, men vet verkligen inte hur jag ska orka sitta uppe till midnatt.. Men har så svårt att sova utan honom. Fast i och för sig, vet inte när jag sist sovit ordentligt. Usch usch.

Nog om deppiga saker nu :) Igår var Kakan, Emma, Ica och Oskar här på besök. Kul för Fredrik att Oscar hängde med så att han slapp vårt tjejsnack ;) Och så kunde han ju äntligen få sin födelsedagspresent, och så söt som han är så hade han köpt en födelsedagspresent till Kasper.

På lördag är det kalas, så morgondagen kommer jag baka hysteriskt i köket samtidigt som jag städar och fixar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0