Nya skor

Idag var vi som tidigare nämnt i stan, lyckades hitta nya skor till både mig och Kasper.

   

Ni förstår säkert att de två första är mina och de sista Kaspers.

Efter att vi varit i stan så åkte vi till Väsby för att möta Jennis mamma som sedan följde med oss och käkade. Vi gick och åt tillsammans med min mamma, hennes kille och hans äldsta son som är runt 30. Måste säga att han var riktigt trevlig! Han och jag satt och pratade hur mycket som helst och han var riktigt rolig. Det var första gången som jag träffade honom och hoppas att jag får träffa honom mer nångång :)
Inne på restaurangen var det sjukt varmt, Kasper blev lite grinig så jag tog av hans byxor. Efter ett tag blev det riktigt jobbigt och han bara skrek och skrek. Jag tyckte inte att det var någon bra idé att ha honom i famnen eftersom det blev riktigt varmt i famnen också eftersom man då kom hud mot hud. Så en av oss var hela tiden tvungen att vara ute med honom och gå runt, så vi fick äta i skift. Stackars min älskling. Till slut gick jag in på Ica och köpte en dricka till honom och då blev han nöjd tills vi gick hem. Hur mycket ska bebisar dricka egentligen? Och visst kan man bara ge vanligt vatten om man kokar det först?

Väl hemma så fick Kasper ta ett skönt bad innan det var dags för kvällsmat och sömn.


Med handduken runt sig efter badet



Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

åhhh vilken godbit!

2009-06-02 @ 10:02:03
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0