Kock á la grande

Kvällen igår var helt underbar! Kan inte komma ihåg när jag sist hade så sjukt kul.


Bilden säger nog det mesta om vad som gjordes.
Vi spelade alltså Kakans favoritspel, ölspelet samtidigt som vi hade Eurovision på i bakgrunden. Det var helt underbart kul så får tacka er alla för en underbar kväll. Det märktes att alla hade kul för humöret och humorn var ju verkligen på topp. Resten av bilderna och händelserna från kvällen är inte riktigt barnvänliga så ni får klara er utan detaljer :P

Morgonen var lika mysig som alltid. Vi gick alla upp tidigt som vanligt och satt och käka frukost och drack té innan vi satt och glodde på tv. Vissa låg i bäddsoffan på golvet medans andra trängdes och myste med varandra i sofforna. Alla var sjukt trötta och världen snurrade som aldrig förr :P Ica, Emma och Matte sov hemma så de missade allt gos på morgonen :P Efter att Kakan och Oskar åkte iväg så låg jag och Anna och tog en powernap i bäddsoffan. Några timmar senare åkte Erik hem och sedan även Niklas. Anna stannade kvar till halv fem så vi kollade på reprisen av Eurovision eftersom man inte hängde med så bra igår och så beställde vi hem pizza.

När Anna hade åkt var det för mig och Fredrik bara att börja städa, för tro mig.. Det behövdes verkligen. Glassplitter på golvet i köket som hade klibbats fast i någon slags dricka och så mådde ju inte alla så bra i slutet av kvällen så det fanns städning :P

När Fredriks föräldrar var och hämta Niklas så lämnade de över en byrå som vi fått.


Lite dålig bild eftersom solen låg rakt på.
Men den passar i allafall helt utmärkt i vardagsrummet :)


Och så slänger jag in den här bilden också eftersom den är så sjukt söt :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Aw sötpluttis :D



Vad kul att du haft en rolig helg, låter riktigt mysigt faktiskt :D



2009-05-18 @ 10:54:14
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0