Familjeshopping och storhandling

Idag åkte vi till Arlandastad, mysigt när Fredrik var ledig och kunde följa med. Jag hade lite kuponger på Lindex och lyckades köpa tre klänningar och ett par shorts (känns hemskt med shorts, men det funkar säkert på mina promenader och ute på landet). Fredrik köpte ett par snygga trosor till mig också :) För första gången på snart ett år så var jag och shoppa utan att köpa någonting alls till Kasper. Helt otroligt. Men det kan bero på att jag inte ens gick förbi barnavdelningen :P Nu är jag nästa beredd för sommaren, det som fattas är skor. Men på lördag ska jag och Kasper in till stan med Knapp så då ska jag införskaffa sånna. Ser verkligen fram emot lördag, har nämligen inte varit inne i stan och shoppat sen nångång under ganska tidig graviditet. Alltså blir det första gången som jag ger mig ut i stan med barnvagn, och det är klart jag ska pricka löningshelgen ;) Extra mycket folk att trängas med :P Vi har ju varit i stan annars med Kasper, men inte för just shopping. Eftersom jag är lat och tycker att det är jobbigt att fota mina kläder så får ni inga bilder :)

Nu hinner jag inte skriva mer, min mamma ringde precis och sa att hon var på väg. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

vad kul att du hittade min blogg, alltid kul att läsa om andra lika gamla barn. vilken liten sötnos han är din lilla kille :)

2009-05-27 @ 18:23:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vad kul:) vilken lite sötnos du har! Visst ska de blir spännande med 6månaders kontroll :) de ska väl titta och känna och klämma, så ska de väl få chansen att visa vad dom kan?

2009-05-27 @ 18:58:49
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja precis :) när va du iväg sist? vad vägde och hur lång va han då?

2009-05-27 @ 19:02:19
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tack :)

Vilken underbar liten Kasper du har också!



Kram

2009-05-27 @ 19:03:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Kicki

okej :) vi fick 5mån vaccin för 2 veckor sen. Då va han 69,5cm och vägde 8080g. Så får se vad de visar imorron, alltid lika roligt och se hur de utvecklas :)

2009-05-27 @ 19:21:17
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Svar; jag är i vecka 25 :) Tack tack

2009-05-27 @ 20:16:54
Postat av: Jessica

Akta bara så ni inte blir översprigna av stockholms marathon :P då ni är inne istan på lördag

2009-05-28 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0