Veckans bästa repliker:

Jag satt och läste bibackssedeln till mina smärtstillande och får en chock:
Jag: Men älskling, fan.. Jag får ju inte köra bil när jag äter de här tabletterna!!!!
Fredrik: Jaha, och? Du har ju inte ens körkort.
Jag: Aaah.. I och för sig.

Imorse satt jag och Jenni och kollade på nyhetsmorgon där de pratade om den internationella kvinnodagen, samtidigt satt jag och gosade med Kasper.
Jag: Men varför har inte andra också en egen dag? Typ män. Och så borde det finnas en dag för bebisar, den skulle kunna heta typ Internationella barndagen.
*Tystnad*

Jag och Jenni satt i soffan och snacka lite.
Jag: Imorrn måste jag till banken och skaffa nytt leg.
Jenni: Ah okej. Finns det en Nordea här?
Jag: Ja, men du vet.. Där vid banken.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha starkt jobbat :P

2009-03-09 @ 09:28:18
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/
Postat av: Madde

Haha ja ju tidigare han kommer desto bättre iof ;) Imorrn är det tillväxt ul! :D Wiiie

2009-03-09 @ 09:31:25
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0