Tre månaders bebis

Det gick bra hos doktorn idag. Jag är nöjd och han kändes vettig. Fick lite andra diagnoser som känns mer vettiga för mig. Orkar inte förklara allt så om ni undrar något så får ni fråga :)

När jag kom hem så kom posten med mina bilder som jag framkallat så jag satt och pyssla med dem. Gjorde dessa:

Riktigt usel bild, jag vet :P Kan fota bättre när de är uppsatta på väggen.
Ramarna är från Ikea

Gjorde en till på Kasper, men den gav han till sin mormor :P

Dagens cooling.
Åååh, nu höll jag på att glömma bort det igen!!!
Kasper blir ju faktiskt tre månader idag (får ta och ändra rubriken till det istälelt). Haha

Idag tyckte jag riktigt synd om min käraste! För några månader sen så fick min mamma och hennes kille låna min andra bärbara dator men så lyckades de aldrig logga in på den och ja.. Så igår så ville Fredrik ha den så att han kunde sitta och pilla med sina projekt när han sitter på tåget. Så då gick han och hämtade den och skulle formatera om den. Men den gick aldrig igång. Helt kaputt död var den. Och han har ju en bärbar Ferrari, men på den har batteriet dött så man kan bara använda den med sladd. Så bara för att vara snäll så erbjöd jag honom att han kunde få ha min bärbara på tåget så kunde jag använda hans Ferrari (han använder ju ändå bara sin stationära här hemma), men han såg väl på mig hur ogärna jag egentligen ville låna bort min dator så han tackade nej :P Men jag såg ju hur besviken han var över att hans plan om att kunna pilla på tåget inte funkade. Nu till det riktigt snälla som jag gjorde.. Jag sa att han kunde få köpa en ny bärbar dator och att han kunde få låna pengar av mig och betala tillbaka på typ avbetalning i sin egen takt (eftersom det var pengar som jag sparar så behöver jag ju dem ändå inte just nu). Och hur snällt var inte det då? :D

Tack och hej tills vidare


Kommentarer
Postat av: Madde

Aww men pluttis då :D Han är ju för tokigt söööööt :D ! Grattis Kasper på 3 månaders dagen, Melker hälsar till diig :)

2009-03-04 @ 16:21:28
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0