Stackars liten med feber

Som tidigare nämt så fick Kasper sitt 3 månadersvaccin idag. Och det är ganska vanligt att de får feber 5-6 timmar efter det. För ett tag sen när vi gick och väckte honom för bad och kvällsmat (han hade sovit väldigt länge utan att vakna) så märkte vi att han var jättevarm. Så han fick en dos alvedon, med svartvinbärssmak.. Och det gillade han :P
Så efter badet fick han sin kvällsmat och så fick han ligga och gosa med mamma. Vi låg och läste hans nya bok som han fick idag (ni kan se den i tidigare inlägg). Vi kollade på bilderna och härmade hur djuren låter (jag i allafall). Efter två sidor (boken har väl 4 sidor) så somnade Kasper. Haha :P Eftersom taklampan var lite stark och jag inte kunde gå för att släcka den fick vi lösa problemet såhär:




Vi tog den nya mjuka boken och använde den som skydd mot lampan.
Vi fick som en liten mysig koja under boken tills pappa kunde komma och lyfta ner Kasper i sin säng där han nu sover väldigt gott med sin käraste snutte som han fick av gudmor när han föddes.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ååh vilka sötiga bilder :)

2009-03-02 @ 22:21:05
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Madde

Aww mysgooosiga bilder juuh :) Vad fina tröjor också föresten :) ! Nu blev jag också shoppingsugen men jag måste väntaaa tills jag kan ha normala kläder igen :P Har dock förhandsbokat typ 5 filmer istället hahah, illa :)

Men åååh bilderna är sååå mysiga på dig och kasper, man vill bara nypa er i kinderna och gosa gosa gosa ;D hihi



Vad är det för bokklubb ni är med i nu igen? Vi funtar ju också på att gå med i nån när Melker kommit till världen.



sv: OJA! nu kan man ta smärtan lite annorlunda hihi :P



2009-03-03 @ 09:44:01
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0