Seg gubbe

Tagit tempen på Kasper två gånger idag och han verkar inte ha feber. Men ändå är han inte riktigt sig själv, han verkar seg och vill inte äta något. Men vill ju inte ge alvedon när termometern inte visar feber.. Vi får helt enkelt ha en gosdag.
Funderar på att leta fram mina glasögon så att jag kan börja läsa en bok. Då kan ju lilleman ligga i min famn och gosa samtidgt :)
Egentligen skulle ju jag haft tid på MVC idag för att få min spiral, men eftersom jag har så ont i njurarna så var jag tvungen att avboka tiden :( Fast det var väl egentligen bra också så att Kasper får vara hemma hela dagen och bara ta det lungt. I och för sig så är det väl inte sååå jobbigt för honom att föla med mig till MVC eftersom han ändå bara ligger i vagnen :P Men fick en ny tid om tre veckor i allafall.

Någon som sett mina läsglasögon?



Ullis, jag testade tröjan nu.. Den var lite stor, men riktigt nice ändå!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa jag kan ju säga till sen när han kommit om jag kommer ihåg hihi :)



Jag har bokat... ööööh, pineapple express, madagascar 2, bröllopsduellen, twilight och yes man :P Fy för mig och filmer alltså :P



Skulle gärna kommit över om jag mått lite bättre :) Föresten, vi måste ju faktiskt ses snart så kasper kan få sin present :)



2009-03-03 @ 16:09:46
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Nikolina

haha jag tappar också bort glasögonen.

2009-03-03 @ 16:13:19
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahaha toppen. men alltså satt den inte tajt vid höften heller?

2009-03-03 @ 22:25:19
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0